GN 001 EXIA


Aku nak citer r kat kowang sume...ko nak tau x...hehe..."kite ade ROBOT !!! haha.."...(care nabil cakap time final raja lawak)...well, aku beli nate nie kat sungei wang plaza...bersame ngan housemate aku K-ROL...aku ngan banggenyer menuju ke kedai menan...membelek2 robot2 gundam kat situ...dan akhirnye...jadilah koko krunch...wakakaka....gilew gedik kot...beli leh kate mahal gak r...RM 80 hengget...syg beb...nak mandikan setahun skali jek...tu pon tngah bosan...kalo x berabok la manjang...haha...:P...

Kat bawah nie aku sertakan pic EXIA tuk tontonan umum masyarakat majmuk kat MESIA nie...


Nie la EXIA aku yg x berape nak dapat menolong tatkala MESIA nie diserang!!!
PIC2 LAEN...


minum susu anda jadi sihat dan kuat!!! hehe..:)



perlawanan yg menyaksikan MAN U kecundang di tangan BARCELONA!!! ADUSS!!!

Maybe dalam mase2 yg akan datang, aku rase nak tambah koleksi Gundam aku nie...just nak x nak jek la beli kan...kalo de wet lebey sket la kan...ahaks!!!

So, nantikan kemunculan koleksi Gundam ku pada mase yg akan datang...

ADIOS ZAAAAAA!!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Kery said...

Minum susu pun bole daaa..hahaha

Farah Abdullah said...

en azam, singgah2 ler blog aku.. farahadila27.blogspot.com