celeb8 ma befday with cik el

5/9/o9 genap umo aku 21...
kalo tebalikkan 12...??? mude lg tu..haha..
aku sambut kat jucco jek...
x bape nak sambut r pasal blan pose...
jalan2 men boling...coz yg wat aku teruje pasal hari tu first time aku men boling spanjang idop aku...
bapak jakun..haha...
tngok wayang sudh semestinyer...
then...time berbuke tu aku lepak kat pizza hut...leh tahan r melantak...x pandang kiri kanan...
hari tu jugak aku dapat besday gift wat pertame kalinyer dalam beberape thun...pasal last dpat hadiah pon time sekolah rendah dulu...bayangkan r..
kalo korang msti nak kek kan..??? aku bapak sedey...hahaha...dah biase kot...
erm...
jalan2 kat lam jusco tu...
tetibe jek aku termasok lam mirror world...dah macam kamen rider ryuki la pulop..haha...
nie la first time sambut ngan si die n hope aku leh sambut befday aku spanjang idop aku bersame beliau...aminnnnn...

nie la antara pic aku semase menjelajah lam mirror world..


smile!!..=)


x berape nak stylo la..=P


fish!!!!!

p/s: actually banyak lg pic...malas nak upload..haha...

adiozz zaaaaaaaa

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

2 comments:

Anonymous said...

wah....heppy besday....maaf irin lmbt wish...=)semoga di lancar kn sgla urusan...=)

Azym Azizi said...

Jom ar lawan boling kalau berani! HAha